CandyCab Technologies is a technology company which is providing state of the art software solution for transport service. CandyCab requires a customer support executive for it’s major product, located in it’s main office in Bahria Town, Lahore. As a CSE, you are expected to;

  1. Ideal candidate shall have 2 years of customer support exeprience and have a min. Bachelor's degree
  2. Understand the software and it’s key features for getting meaningful results from the product
  3. Be focal point of contact for the customers, address their queries and resolve issues
  4. Communicate with company's vendors for meeting best interest of company
  5. Although, this job is based in office but you may be required to go for short business travels for understanding product deliverables

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Bahria Town Lahore, لاہور, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جنوری ۰۴, ۲۰۲۰
تاریخِ اِشاعت:
دسمبر ۰۳, ۲۰۱۹

CandyCab

خدمات · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Executive

Cyber System (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
مئی ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
اپریل ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Hornfels, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!