This is a full-time on-site role for a Front Desk Manager at CGL Lahore located in Lahore. The Front Desk Manager is responsible for managing reception and the front desk area at CGL Lahore.

Key responsibilities include greeting visitors, answering phone calls, and providing information about CGL Lahore to guests and clients. The Front Desk Manager will also be responsible for managing incoming and outgoing mail, maintaining office supplies, handling billing and invoicing, and providing support to the management team.

Qualifications

  • A levels or Bachelor's degree
  • Strong communication and interpersonal skills
  • Strong organizational and time management skills
  • Ability to work independently with minimal supervision
  • Demonstrated ability to handle multiple tasks and prioritize work
  • Proficiency in Microsoft Office and other relevant software
  • Ability to work effectively in a team environment

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اپریل ۳۰, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۲۹, ۲۰۲۴

CGL Lahore

تعلیم و تربیت · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!