• Visit the end customers regularly, collect the suggestions of customers and solve these problems;
  • Collect the information of competitors and research market.
  • Deal with the live malfunction and reflect information of malfunction in time;
  • Provide training for the service distributor and end customers;
  • Supervise the handle schedule of the important problems and work remediation
  • Make sure the cellphone is available and on line for 24 hours.

Requirements:

  1. Fluent in Chinese, English and Urdu.
  2. Strong Communication, Coordination and persistence personality.
  3. Excellent operation capability in computer, internet, office, emails.
  4. Having good automotive industry / mechanic knowledge.
  5. Atleast Graduate.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۲۴, ۲۰۱۷
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۲۳, ۲۰۱۷

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!