1 - Strong phone and verbal communication skills along with active listening.

2 - Maintaining solid customer relationships by handling questions and concerns with speed and professionalism.

3 - Identify customers’ needs, clarify information, research every issue, and provide solutions and/or alternatives

4 - Build sustainable relationships and engage customers by taking the extra mile.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۱۷, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۱۷, ۲۰۲۱

Circle Of life

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Specialist

Awidsoft, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Receptionist

Clear Path Orthodontics (pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!