The Call Center Administrative Assistant is responsible for providing support to our call center staff. 

You must speak English(American Accent)

Essential duties and responsibilities:

  • Pre-qualify service calls via telephone, email or other customer required method.
  • Assist with service order creation.
  • Create, Maintain and update various spreadsheets in order to provide data to call center staff and/or customer.
  • Retrieve and report status of service calls to customer via telephone, email or 3rd party website.
  • Writing Skills.
  • Travel Organization.
  • Answer incoming phone calls
  • Various administrative duties as assigned by the Call Center Manager.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
محکمہ:
Headoffice jobs
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۰۲, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۳۱, ۲۰۲۳

Computer House

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 51-100 ملازمین - لاہور

Computer House is a software company & we deal in software project development.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

HR / Recruitment Manager

MEH Marketing, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!