One of the leading Shipping Company in Pakistan (for Karachi Office). is looking for potential candidates to add in our growing team as a Customer Service Manager. 

The successful candidate will focus on all aspects of Customer Satisfaction and care as well as the Supervision of our dedicated Customer Service Associates. We need Customer Service Manager who can take charge of our Customer Service Import and Export both divisions and foster positive relationships with our clients. If you know how to find unique ways to deal with customer complaints or concerns, you’d be a perfect fit for this position. 

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
35 - 45 سال
کم از کم تعلیم:
ماسٹرز
ڈگری کا عنوان:
Business Administration or Related Field
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
10 سال (5+ years supervisory experience)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۰۸, ۲۰۱۷
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۰۷, ۲۰۱۷

Cosco Shipping Lines Pvt Ltd.

جہازرانی / آبدوز · 51-100 ملازمین - کراچی

Its a Shipping Agencies

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Manager

Soft Law Firm, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Deputy Manager Customer Service

Pakistan Single Window, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

MobitSolutions, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Tech Funnel, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!