Responsibilities:

  • Generate business through proactive outreach to new customers via calls, emails and LinkedIn.
  • Quickly develop value-based business relationships with B2B customers.
  • Identify customer needs and requirements.
  • Research, qualify, manage and track leads and related sales activities.
  • Excellent English communication and interpersonal skills
  • Ability to learn quickly and think analytically

Education & Experience:

  • Minimum Bachelor's degree
  • 2 Years of Prior B2B Sales experience 

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
محکمہ:
Customer Services
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۲۰, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۲۰, ۲۰۲۲

CSS Pvt Ltd

بی پی او · 11-50 ملازمین - اسلام آباد, راولپنڈی

pCSS - Customer Success Solutions (Previously known as Infinitronics Pvt Ltd) is the premier customer services solution provider for providing support to leading businesses overseas. We are known to provide the best end to end support for our clients, ranging from basic customer support to advanced level HLR and tech support./p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Sales Specialist

5-Continent Enterprises Pvt Ltd, کراچی, پاکستان
اپریل ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Sales Specialist

Bolt Dispatch Services, لاہور, پاکستان
اپریل ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Sales Specialist

Quality Resource, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

International Sales Specialist

Eminent 4u, کراچی, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!