Customer Service Manager will be responsible for following:

  1. Manage all department operations with compliance to policies and procedures
  2. Check pre-operations checklist and communicate finding to respective departments for rectification
  3. Maintain weekly stock of cutlery, laundry, crockery and misc items of all respective sections & distribute them accordingly
  4. Identify customer need and respond proactively to all their concerns
  5. Lead service team, maintain all service records & good hygiene practices
  6. Conduct Training Need Analysis  for reporting staff, arrange trainings and maintain appropriate training records
  7. Monitor staff performance in order to maintain uniform service level throughout operation time
  8. Meet customers during prime time operation incase of any complaint or query, take customer feedback and ensure its timely closure
  9. Preserve excellent levels of internal and external customer service.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Mohammad Ali Society, کراچی, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
28 - 40 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Preferably Diploma or Degree in F&B Management / Hospitality
کیریئر کی سطح:
سربراہ شعبہ
کم از کم تجربہ:
4 سال (Customer Focused or Customer Oriented)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۱۴, ۲۰۱٦
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۱۵, ۲۰۱٦

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Manager

Soft Law Firm, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Deputy Manager Customer Service

Pakistan Single Window, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

MobitSolutions, لاہور, پاکستان
اپریل ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Tech Funnel, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!