Job Responsibilities: 

  • Go through the tickets in Service Delivery review, then verify if they were appropriately closed as per company requirement and verify if the solution is permanent fix or we require additional measures and then create tickets accordingly.
  • Verify if document of the support ticket was created and it was then how effective that document will be.
  • Based on the work of the engineer identify their skills and recommend training based on that.

Qualifications: 

Bachelors in IT/CS 

Experience: Need at least more than 5 years industry experience in management or support role.

Requirements: 

  • Experienced IT person
  • More experience in Ticket resolution
  • Aware of Company deployment standards
  • Solution awareness
  • Manage and verify engineer work flows
  • Trainer (will be ideal)
  • ITIL Certification and other industry related certification
  • Excellent Communication skills. 
  • Dedicated Individual. 
  • Good Time Management. 
  • Strong Theoretical concepts and basic understanding. 

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Bachelors in computer Science
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۰٦, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۰۵, ۲۰۲۳

Digital Links Australia

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - حیدرآباد, اسلام آباد, کراچی, لاہور, ملتان, راولپنڈی, سکردو, سوات

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Quality Control Officer

I&K Impex, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Officer - Quality Control

Ortak Consultants, کراچی, پاکستان
اپریل ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Quality Control Manager

Sayyed Healthcare Limited, فیصل آباد, پاکستان
اپریل ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Quality Manager

SWS Pvt Ltd, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!