• Participate in the design of call monitoring formats and quality standards.
  • Perform call monitoring and provide trend data to the site management team.
  • Use a quality monitoring data management system to compile and track performance at team and individual levels.
  • Perform monitors of customer care email responses.
  • Participate in customer and client listening programs to identify customer needs and expectations.
  • Provide actionable data to various internal support groups as needed.
  • Provide feedback to call center team leaders and managers.
  • Prepare and analyze internal and external quality reports for management staff review.
  • Perform other duties as assigned.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۱۷, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
جون ۱٦, ۲۰۲۲

Digitech Outsourcing Solution PVT LTD

بی پی او · 101-200 ملازمین - لاہور

We are a BPO company providing Call Center BPO services to clients around the world.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!