Main Accountabilities:

  • Establish and configure customer segmentation, triggers, tags, journeys, and both static and dynamic content within the CRM strategy,
  • Developing and implementing email/SMS/ WhatsApp automation strategies for multiple countries
  • Building and deploying automated email and omnichannel campaign journeys in the CRM platform
  • Developing and/or implementing AB testing strategies for email creative/ WhatsApp templates, applying learnings to future campaigns as needed
  • Providing regular journey performance reports to appropriate stakeholders
  • Testing and troubleshooting all journeys to ensure proper rendering of all campaigns
  • Designing and coding custom journey creative and email templates
  • Following the established approvals process for all designed collateral, applying changes as requested by business stakeholders, and ensuring final creative assets meet their deadline
  • Monitor key performance metrics, such as user open rates, click rates, frequency, and retention rates, and develop plans to address any issues.

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اپریل ۲۷, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۲٦, ۲۰۲۴

Domino’s Pizza Pakistan (Hilal Retail Brands (Pvt) Limited)

اشیائے خوردونوش · 51-100 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!