Job Description

  • Manage large amounts of incoming phone calls
  • Generate sales leads
  • Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction
  • Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication
  • Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools
  • Meet personal/customer service team sales targets and call handling quotas
  • Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution
  • Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents
  • Follow communication procedures, guidelines and policies
  • Take the extra mile to engage customers.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
15 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
عمر:
18 - 28 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۰۲, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۰۱, ۲۰۲۳

Work Environment

Supervisor’s gender:
Female
Percentage of female coworkers:
90-99%

Eagle Star Communication

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - گجرانوالہ

.........

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Representative

HA Network Solutions, راولپنڈی, پاکستان
مئی ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

Maxx Marketing, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

Atrium Solutions, لاہور, پاکستان
مئی ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

Octalyte Digital, کراچی, پاکستان
مئی ۱۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!