We are looking for a reliable Customer Service Executive to act as a communication point for emergency and non-emergency calls. You will receive requests, transmit messages and track vehicles. The ideal candidate must be primarily an excel.Fluent communicator and able to remain calm and composed, especially in emergency situations. Must be able to multi-task as well as take the appropriate action with little supervision.  

The goal is to enable different parties to communicate well by ensuring the accurate and timely transmission of information.  

Responsibilities

  • Receive emergency and non-emergency calls and record significant information.   
  • Address problems and requests by transmitting the information.  
  • Prioritize calls according to urgency and importance.
  • Proficient in English (oral and written) Outstanding organizational and multitasking abilities
  • Active listener with excellent communication skills
  • Sound judgment and critical thinking.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
35+ آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Bahria Town Lahore, لاہور, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جنوری ۲۸, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
دسمبر ۲۸, ۲۰۲۲

Elite Digital Solutions Pvt Ltd

رابطہ مرکز · 1-10 ملازمین - لاہور

.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Executive

Mindstorm Communications LLP, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Executive

FDS Communications, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۰۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

MobitSolutions, لاہور, پاکستان
اپریل ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Tech Funnel, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!