• Provide regular updates to clients on the progress of customer service projects and campaigns that directly affect each client.
  • Develop open and effective channels of communication with each client that can be employed by other departments as well.
  • Coordinate internal projects and determine the best utilization of resources to increase customer satisfaction.
  • Encourage revenue growth by inspiring clients to purchase accessories and additional services.
  • Become the reliable point of contact for each customer that is required to establish a strong business relationship.
  • Resolve issues that the client or customer may face while availing the service.
  • Reporting to your supervisor regarding Customer and Client progress on daily Basis.
  • Mainting updates on regular basis.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۲۴, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۲۳, ۲۰۱۸

Entertainer Asia

اشاعت / طباعت · 11-50 ملازمین - کراچی

Entertainer Asia

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Client Services Representative

Rayymen Technologies Private Limited, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Client Services Representative

Callify SMC Pvt.Ltd, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Client Services Representative

Callify SMC Pvt.Ltd, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۰۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Client Services Representative - US Medicare

Trade 360 USA, اسلام آباد, پاکستان
مارچ ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!