• The Customer Service Representative attracts potential customers by answering product and service questions; suggesting information about other products and services.
  • Process orders, prepare correspondences and fulfill customer needs to ensure customer satisfaction. 
  • Has knowledge of commonly-used concepts, practices and procedures within a particular field.
  • Rely on instructions and pre-established guidelines to perform the functions of the job.
  • Works under immediate supervision. Primary job functions do not typically require exercising independent judgment.
  • Typically reports to a supervisor or manager.
  • The target is to ensure excellent service standards and maintain high customer satisfaction.

Candidate should be possess Excellent Spoken English Accent, Must be good at written communication.

Job timings are 6PM to 3AM (Night Only)

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
ستمبر ۱۷, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
اگست ۱٦, ۲۰۱۹

EPIC IT Soft

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - لاہور

EPIC IT Soft

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

Gourmet Pakistan, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Cyber System (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Ascent Communique, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Talk Agent, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!