• Maintain relationships with existing clients and assist with their queries
  • Respond to customer queries in a timely and accurate way, via phone, email, or chat
  • Identify customer needs and help customers
  • Monitor customer complaints on social media and reach out to provide assistance
  • Keep track of customer orders and provide status updates as needed
  • Work closely with other departments to ensure customer satisfaction
  • Share feature requests and effective workarounds with team members
  • Follow up with customers to ensure their issues are resolved them
  • Gather customer feedback and share it with our Product, Sales, and Marketing team
  • Continuously seek ways to improve sales and customer service processes and protocols

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
عمر:
20 - 30 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۰۱, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۰۸, ۲۰۲۳

Eworld Innovative Solutions

تعلیم و تربیت · 1-10 ملازمین - اسلام آباد

..

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Tech Funnel, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

UA Outsourcing Group, کراچی, پاکستان
اپریل ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

MobitSolutions, لاہور, پاکستان
اپریل ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative (CSR)

Provider MS Communications, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!