You will be the first line of support for clients facing software-related issues. You will provide troubleshooting, technical guidance, and problem resolution to end users, while collaborating with internal teams to improve product performance and customer satisfaction.

Key Responsibilities

  • Respond to customer inquiries.
  • Troubleshoot software problems and provide clear, step-by-step solutions.
  • Document technical issues, resolutions, and customer interactions.
  • Assist in onboarding new clients by providing training and support materials.
  • Test software updates and provide feedback before release.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
ڈپلوما
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۰۷, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۰٦, ۲۰۲۵

Eye Cure Soft

خدمات · 1-10 ملازمین - اسلام آباد, راولپنڈی

.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Technical Support Officer

Piffers Security Services (pvt) Limited, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Technical Support Officer

Pakistan Revenue Automation (Pvt) Ltd, اسلام آباد, پاکستان
فروری ۱۳, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Technical Support Engineer

Transsion Holdings, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۲۹, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Technical Support Specialist

ibex, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!