Responsibilities:

  • Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times.
  • Responding promptly to customer inquiries.
  • Communicating with customers through various channels.
  • Acknowledging and resolving customer complaints.
  • Knowing our products inside and out so that you can answer questions.
  • Processing orders, forms, applications, and requests.
  • Keeping records of customer interactions, transactions, comments, and complaints.
  • Communicating and coordinating with colleagues as necessary.
  • Providing feedback on the efficiency of the customer service process.
  • Managing a team of junior customer service representatives.
  • Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.

 Requirements:

  • High school diploma, general education degree, or equivalent.
  • Ability to stay calm when customers are stressed or upset.
  • Comfortable using computers e.g. Excel, PowerPoint etc 
  • Experience working with customer support.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۲۲, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۲۱, ۲۰۲۲

EZ Shifa

صحت کی نگہداشت / ہسپتال / طبی · 11-50 ملازمین - راولپنڈی

..

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

Ascent Communique, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Hasnain Tanweer Associates, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
مئی ۰۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Hasnain Tanweer Associates, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
مئی ۰۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!