Primary Responsibilities:

  • Managing customer communications providing product information through tickets, chats, and various social media platforms. Resolving issues with TAT and as per company policies.
  • Proactively identifying escalated cases and the ability to resolve them actively.
  • Communicating with domestic teams and foreign stakeholders, ensuring email and other communication is promptly answered and followed up.
  • Making outbound calls when required to stakeholders and customers.
  • Improving NPS

Secondary Responsibilities:

  • Identifying issues in processes.
  • Ability to make things better.
  • Taking projects side projects

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
محکمہ:
Human Resource
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
1 سال - 2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۰۸, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۰۸, ۲۰۲۳

Work Environment

Supervisor’s gender:
Male
Percentage of female coworkers:
20-29%

Gaditek

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 601-1000 ملازمین - کراچی

Founded in 2008, Gaditek is a new age technology company that believes in employee-centricity. Over the past decade, we have grown from a team of 3 people and 1 product to over 550 employees, 15 internationally recognized brands in 7 different industries including Managed Cloud Services, Cyber Security, VbaaS, Athleisure, Lifestyle, Media & Publications, and Financial Services. At Gaditek, our employees choose to question and are expected to question everything around them, and then find ways to do things differently. The result? Amazing people, great teams, awesome business units, and people-centric culture that always end up going to new and unknown places.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Success Specialist - Voice Program

ibex, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Head of Customer Success

Premier Choice International, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Representative Officer

BA Communication Services, لاہور, پاکستان
اپریل ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Nexa Technologies, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!