• Recruitment and train new call center personnel and prepares them to respond to customer questions and complaints.

• Prepare call center performance reports by collecting and analyzing call agents’ data.

• Evaluate individual performance reviews and overall team effectiveness with upper management.

• Help call agents with challenging customer service issues.

• Monitor team performance and provide tools if necessary.

• Determine call center operational strategies by evaluating team results and objectives.

• Maintain and improves call center operations by monitoring system performance and identifying and resolving problems.

• Presents monthly and annual call center action plans and objectives.

• Establish a high standard for productivity, quality, customer service as well as define user guidelines.

• Develop company systems for customer interaction, voice response and control the implementation process.

• Prepare annual budget after estimate necessities, correcting overspending, analyzing cost variance and scheduling expenses.

• Summarize, collect and analyze call center trends and data for regular performance reports.

• Call for repairs and trouble shooting as needed.

• Maintain consistent professional improvement through company provided training, tracking call center trends and active participation in team projects.

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
ستمبر ۰۳, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
اگست ۰۲, ۲۰۲۲

GCS Private Limited

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 1-10 ملازمین - کراچی

pSecurity and Surveillance is GCS's core competency . We have won rich recognitions from dignitaries , law enforcement organizations and the executive administrations for our contribution to safeguarding the lives and properties in Pakistan./p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Operations Manager

BlueCubes Pvt Ltd., لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Manager Operations

COMSATS Internet Services, پشاور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Operations Manager

Al Muslim Distributors, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Store Operations Manager

Tech Funnel, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!