You will be working for a National Minibus & Coach Transport Company based in the UK.

Full-time Position x 4

Main Duties:

  • To process bookings over phone, email or online live chat and input data accurately into System.
  • To respond to client enquiries promptly and in a professional manner.
  • To liaise with clients, colleagues & management, and always working for the best interest of the company.
  • To be punctual, reliable and responsible as per shift requirements.
  • To be organized, plan and execute your daily tasks as required per company/client policy.

Full time applicants only. Full Training given. Call Center experience prefered but not essential. A good attitude to work, enthusiasm and energetic people required. Can offer an attractive package to the right candidates.

Immediate start option available.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
4 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
مختصر کورس
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
1 سال - 1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۱٦, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۱۵, ۲۰۱۹

Global Call Pak Solutions

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - راولپنڈی

pGlobal Call Pak Solutions/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative (CSR)

Provider MS Communications, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative - CSR

Arise Solution, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Landlord Certification, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Plan Lab Solutions, لاہور, پاکستان
اپریل ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!