• Diagnose and trouble shoot technical issues related to hardware, network, system and software.
  • Keen understanding of the issues/requirement of the task.
  • Training of engineers in coordination for day to day task management.
  • Track computer system issues through to resolution, within agreed time limits
  • Consistent coordination with clients along with a series of actions, using different tools and for follow ups/feedback.
  • Coordination with internal team for accomplishment of the project/task.
  • Ensure all issues are properly logged
  • Efficient Management of multiple open issues/tasks
  • Report making
  • Building and maintaining an ongoing relationship with clients and engineers
  • Record maintenance of task/activities.
  • Confer with task / project personnel to identify and resolve problems.
  • Ownership of position / Assigned work.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
BSIT/CS/Telecom Engineers/Computer Engineers/BS/BCS/MCS
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
1 سال - 3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۲۹, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۰۵, ۲۰۲۱

H-Tech Supports

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 51-100 ملازمین - لاہور

H-Tech Supports are headquartered in France, but operational in more than 50 countries. Our engineers, many of whom are multi-lingual, range from level 1 through to level 3 across a broad spectrum of vendor technologies and we pride ourselves on being able to assist in almost any situation.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Assistant Manager IT

XAPTIVA DIGITAL ( Pvt ) Limited, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!