To greet customers, handle queries and complaints in accordance with the defined customer servicing standards and SOPs of the organization.

To ensure that the customer details and other relevant data is completely entered into the organization`s CRM system against all calls (via a predefined schedule) and proper documentation is maintained as per established policies and procedures.

To make sales lead calls to customers & follow-up with all potential customers who have shown interest in company products and services and close the sale at earliest.

To provide feedback to supervisors on important issues/problems cited by the customers.

Taking ownership and ensuring resolution of these issues/problems to ensure customer retention.

مخصوص کام

  • Phone Calls
  • Emails
  • Assistant

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
ڈگری کا عنوان:
Matric / O-level
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۰۳, ۲۰۱٦
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۰۳, ۲۰۱٦

Hanif Group of Industries

تعمیراتی · 51-100 ملازمین - لاہور

Hanif Group of Industries

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Services / Collection Officer / AR

Al Emad Call Center, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Officer / Dispatcher

All Sydney Tow Truck, لاہور, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Assistant Manager Customer Services

The Grand City, فیصل آباد, پاکستان
اپریل ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Pragmatic Services Pvt Ltd, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۰۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!