1. Be proactive in coordination with ir ops department and help get the resolution from the internal departments to the customers.
  2. Ensure customer's issues are solved within the agreed timelines.
  3. Stay updated on the process changes and keep the customers informed when they face issues.
  4. Ensure good quality of complaint resolution services to the customers in order to keep them satisfied.
  5. Maintain a healthy environment within the team and inter-teams as well.
  6. Be proactive and approach all problems with responsibility and ownership.

 

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
20 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۰٦, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۰۵, ۲۰۲۲

Work Environment

Supervisor’s gender:
Either
Percentage of female coworkers:
30-39%

Hasnain Tanweer Associates

بی پی او · More than 5000 ملازمین - کراچی

Hasnain Tanweer Associates (HTA) is an established and experienced management consultancy group operating in Pakistan since 2003. The company is focused on providing quality portfolio of world-class Human Resources services that maximizes the performance of organizations through their most valuable resource � the PEOPLE

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative (CSR)

Provider MS Communications, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

T XPERT, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Homazing, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Tech Zync, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!