اس نوکری کیلیۓ درخواست دیجیۓ

بند کریں

نوکری کی تفصیل

  • Strong communication, both written and verbal
  • Great active listening skills
  • Exceptional interpersonal and rapport building skills
  • A patient and empathetic attitude
  • Strong time management and organizational skills
  • Adaptability and flexibility
  • Comfortable working in fast-paced environments
  • Troubleshooting skills, either basic or advanced, depending on the role and industry
  • Computer literacy
  • Phone skills, including familiarity with complex or multi-line phone systems
  • In-depth knowledge of a company’s products and/or services
  • Expertise in the customer service area they focus in, such as accounts, sales, technical support or another area
  • Ability to speak multiple languages, especially those common among callers
  • Operates telecommunication system by following manufacturer’s instructions for house phone and console operation.
  • Supports continuity among work teams by documenting and communicating actions, irregularities, and continuing needs.
  • Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.
  • Proficiency in English speaking is a MUST as the candidate will be answering and directing calls.
  • This will be one of the major duties. If needed, when not busy, the candidate should be able to assist in making follow-up calls to assist and help the procurement team as well.
  • Multi-Tasker.
  • Enthusiastic.
  • Energetic.

Preferable if had any previous experience of working as CRO or CSR, in US Or UK campaigns or had work in a multinational organization.

Office Timing:

06:00 pm To 03:00 am.  Nov-Mar

05:00 pm to 02:00 am.   Mar-Nov

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
7 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۲۹, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۲۸, ۲۰۲۱

Work Environments

Supervisor’s gender:
Either
Percentage of female coworkers:
10-19%
Flexible work time:
No
Remote work option:
No
Transport allowance:
No
Dedicated vehicle / Pick-and-Drop:
No
Overnight travel requirement:
Not at all
کم معلومات دیکھئے نوکری کی مکمل تفصیلات پڑھیں

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

HD Staffing Solutions (SMC-Private) Limited

مشیران · 101-200 ملازمین - لاہور

HD Staffing Solutions (SMC-Private) Limited

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Services Representative / CSR

Ezcare Clinic, اسلام آباد, پاکستان
جنوری ۲۱, ۲۰۲۲ شائع ہوئی

Customer Services Representative - Inbound

Your Cloud Solutions, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
جنوری ۲۱, ۲۰۲۲ شائع ہوئی

Customer Services Representative / CSR

DevBatch (Pvt.) Ltd., لاہور, پاکستان
دسمبر ۳۰, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Manager Customer Services & Recovery

Zameen Media (Pvt) Limited, ملتان, پاکستان
جنوری ۲٦, ۲۰۲۲ شائع ہوئی
تمام دیکھیں