The major job responsibilities of a merchandiser garments are as below-

  • To maintain professional relationship between buyer and manufacturer.
  • To collect the PO (purchase order) from buyer.
  • To prepare an order plan, according to the right product, in the right place, at the right time, in the right quantities, at the right price, in the right promotion.
  • To break down the order sheet.
  • To prepare the order costing and price quoting.
  • To set up internal order list.
  • To monitor the sample process according to the buyer requirement.
  • To collect the all of garments fabric, accessories & trims.
  • To get lab dips.
  • To ensure buyer approval.
  • To make sure productions follow up.
  • To maintain product quality.
  • To follow up shipment process according to the buyer instructions.
  • To ensure smooth shipment process.
  • To maintain merchandising files and updating time and action plan (TNA).

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Raiwind Road, لاہور, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۰۳, ۲۰۱۷
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۰۲, ۲۰۱۷

Hira Terry Mills

کپڑا سازی / ملبوسات · 301-600 ملازمین - لاہور

Hira Terry Mills

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!