Developing objectives for the call center’s day-to-day activities.

  •  Conducting effective resource planning to maximize the productivity of resources. (people, technology etc.)
  •  Monitor and improve ordering, telephone handling and other procedures.
  •  Evaluate performance with key metrics (accuracy, call-waiting time etc)
  •  Prepare reports for different departments or upper management.
  •  Improve production levels of the booking team through daily and weekly team meetings and coaching sessions.
  •  Work with Management to coordinate new hires and continuing education training.
  •  Manage the maintenance of data integrity to ensure policies and procedures are properly followed.
  •  Monitor the performance of the call center and regularly provide feedback.
  •  Collect data and statistics at regular intervals (weekly, monthly, annually) and analyze them to improve performances.
  •  Helps call agents with challenging customer service issues.
  •  Evaluates individual performance reviews and overall team effectiveness with upper management.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
2 سال - 5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۱۰, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۰۹, ۲۰۲۲

Humanetek Mohafiz

خدمات · 11-50 ملازمین - اسلام آباد

Humanetek SMC Pvt. (Ltd.)

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!