Responsibilities and Duties

  • Driving customer experience improvements by refining internal process
  • Work with a call center manager on any corrective measures that need to be implemented
  • Ensure that call center employees adhere to the rules and scripts developed for them in their interactions with patients and prospective patients
  • Correlating Quality Assurance scores with customer feedback/surveys
  • Establish standards governing, customer interactions and implement developing programs
  • Develop and ensure compliance with established processes and Standard Operating Procedures (SOPs)

Requirements:

  • Bachelors/MBA with 5 to 7 years Quality Assurance experience in the health sector.
  • Relevant certifications in quality management
  • Familiarity with the tools, concepts and methodologies of quality management
  • Excellent communication & presentation skills with analytical abilities
  • Extensive practical experience in customer service settings
  • Knowledge of Quality assurance software

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
ماسٹرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
5 سال (Quality Assurance experience in health sector)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اپریل ۲۳, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۲۲, ۲۰۲۱

Multinet Pakistan

صحت و تندرستی · 1-10 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!