اس نوکری کیلیۓ درخواست دیجیۓ

بند کریں

نوکری کی تفصیل

Answer calls professionally to provide information about products and services, take/ cancel orders, or obtain details of complaints.

  • Keep records of customer interactions and transactions, recording details of inquiries, complaints, and comments, as well as actions taken. Process orders, forms and applications.
  • Follow up to ensure that appropriate actions were taken on customers’ requests.
  • Refer unresolved customer grievances or special requests to designated departments for further investigation.

Required Qualification

  • Graduation or above

Job Specification

  • Proficient with MS Office particularly MS Excel (Spreadsheet)
  • Possess Knowledge of Call Center Operations
  • Must be flexible to work in shifts
  • Good English communication skills.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۲۴, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۲۳, ۲۰۲۱

Work Environments

Supervisor’s gender:
Either
Percentage of female coworkers:
30-39%
Flexible work time:
Yes
Remote work option:
No
Transport allowance:
Yes
Dedicated vehicle / Pick-and-Drop:
Yes
Overnight travel requirement:
Rarely
کم معلومات دیکھئے نوکری کی مکمل تفصیلات پڑھیں

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ibex

بی پی او · More than 5000 ملازمین - کراچی

'ibex.' is is a public listed company on Nasdaq. We are a people-helping company, inspired to bring about a global change in an otherwise dulled out technological world. Headquartered in Washington, D.C., ibex. has delivery locations across 30 sites in 8 countries and maintains a network of over 25, ...مزید پڑھیں