• To make sure that customer inquiries are handled in a timely and organized manner and that satisfaction and loyalty are maximized.
  • To analyze customer complaints, developing corrective strategies, creating and implementing customer retention campaigns and training the Customer Service staff.
  • A strong drive, leadership, analytical thinking, problem-solving skills, computer competencies and excellent communication skills.
  • A previous Customer Service experience and a degree in a related field.

Note: Candidates apply from Bahria Town, Lahore or nearby area only.

Job Type: Full-time

Salary: Rs15,000.00 to Rs20,000.00 /month

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Bahria Town Lahore, لاہور, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
ایک سال سے کم - 3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۱۲, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۱۲, ۲۰۱۸

Information Technology Research and Innovation Group (ITRIG)

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Relationship Officer

Callify SMC Pvt.Ltd, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Relationship Officer

Callify SMC Pvt.Ltd, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Relationship Officer

Smart Resources SMC Pvt Ltd, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Relationship Officer

Smart Resources SMC Pvt Ltd, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!