We are looking for a candidate who will run full office HR planning and services including but not limited to:

Office accounts,

Hiring the right candidates and regularly monitor team performance  to ensure a first-class HR services for the Group.

In a nutshell we are looking for duties mentioned below.

1) Define and manage HR policies and Procedures.

2) Hiring new employees.

3) Managing and training team members regularly.

4) Writing work orders and RFQ/RFP's to calculate efforts required for the projects.

5) General Human Resource and Payroll practices knowledge.

6) Previous experience with Payroll Systems, HRIS

Experience using Microsoft Office products including Excel and Outlook as well as other software.

7) Flexibility to work in afternoon shift and overtime (if needed)

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اپریل ۱۹, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۱۸, ۲۰۱۹

Innovative Solution

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 51-100 ملازمین - اسلام آباد

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!