•        Handling customer queries regarding hotel/tour bookings over call

•        Resolve customer complaints/queries via phone, email, mail or social media

•        Manage large amounts of incoming calls from customers on a helpline

•        Provide accurate, valid, and complete destination information by using the right methods/tools

•        Keep records of customer interactions, process customer accounts, and file documents

•        Follow communication procedures, guidelines, and policies

•        Manage CRM

•        Handling B2B calls

•        Responding to social media queries

•        Coordinating with marketing on lead generation.

•        Develop and maintain positive business and customer relationships

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Business Administration
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
1 سال - 3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اپریل ۲۸, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۲۷, ۲۰۲۴

iQualify UK

تعلیم و تربیت · 11-50 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Officer

I Gate Technologies, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Officer

Bank Al Habib Limited, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Officer

Al-Khair Gadoon Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Officer

iQualify UK, ملتان, پاکستان
مارچ ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!