• A Call Center Representative is in charge of answering customer calls, listening to their concerns and solving problems.
  • They handle both inbound and outbound phone conversations with clients to make sure everyone quickly gets the help they need. 
  • An agent must not only have good oral communication abilities but must be an attentive listener to fully understand a caller's query and provide a solution that meets their needs.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
35+ آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۱۴, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۱۳, ۲۰۲۳

IT Converts Pvt Ltd

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - راولپنڈی

We have years of experience ins Leads Generation is many verticals including all Insurance, Home and business security, solar, credit repair, B2B truck load, telephone service and many others.....

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Representative

Maxx Marketing, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

Atrium Solutions, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

Kinztrans, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

4X Technologies, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!