• Handling the PABX, attending incoming calls and facilitating the staff by connecting people through telephone on their request.
  • Update telephone directory on PABX as well excel Sheet.
  • Coordinate and communicate with all the employees of the company for conveying important messages.
  • Highlight issues to Officer Administration coming from internal staff in connection with apparatus and extensions or connections.
  • Coordinate with Officer Administration, telephone exchange personnel and PABX service provider to ensure effective and non-interrupted services.
  • Keep a log of telephone bills and forward to Officer Administration for timely payments maintaining payment history.
  • Escorting guests to meeting rooms and keeping guest arrival logs.
  • Coordinating with kitchen and Officer Administration to ensure guests are appropriately and promptly served.
  • Keep a complete log of meeting room usage and meetings.
  • Communicate with relevant staff and Officer Administration in connection with the booking of meetings rooms.
  • Maintain complete log of guests/ Supplier/ Maintain person coming to office for work or meeting.
  • Maintain logs of incoming and outgoing mails.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
محکمہ:
Administration
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
عمر:
25 - 35 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
B.Com, B.A
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
1 سال - 2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۱۴, ۲۰۲۰
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۲۸, ۲۰۲۰

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!