• Manage the reception area and staff to ensure effective communication both internally and externally
  • Provide office guests with a hospitable experience
  • Provide assistance to staff, managers, and senior-level officers as needed
  • Create, prepare, and deliver reports to various departments
  • Receive and forward communications to different staff and departments
  • Organize meetings and meeting schedules for each department
  • Perform clerical duties, such as filing, faxing, answering phone calls, and responding to emails
  • Coordinate with human resources to handle payroll and personnel databases
  • Work with accounting departments to process invoices, make payments, and track receipts
  • Ensure conference rooms and other meeting spaces are prepared prior to use

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۰۸, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۰۷, ۲۰۲۲

Letscompare Pk

انشورنس / تکافل · 1-10 ملازمین - اسلام آباد

Letscompare Pk

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Office Administrator

Invision Media, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
مارچ ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Junior Office Administrator

خفیہ , اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Office Assistant / Administrator

QuiQia, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Office Coordinator

FF STEEL, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!