Responsibilities:

  • Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times and provide exceptional Customer Experience
  • Responding promptly to customer inquiries, complaints, and queries
  • Communicating with customers through various channels including Calls, Chats, Emails e.t.c.
  • Acknowledging and resolving customer complaints and make necessary correspondence
  • Logging the details in relevant CRM software and providing timely updates
  • Upselling and conversion passive prospects into long term customers
  • Warm and Cold calling to make sales as per provided targets

Requirements:

  • Minimum Intermediate or Bachelors degree
  • Previous call center experience (if applicable) is good to have
  • Must be comfortable working in shifts
  • Good verbal and spoken skills wrt to the English language
  • Must be able to deal with pressure

We provide a very good working environment with good compensation.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
35+ آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۰۲, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۱۹, ۲۰۲۱

LiveChat Ltd

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 101-200 ملازمین - لاہور

pA Live Chat Service Company, who specialise in customer services in over 32 countries, majority being the US and U.K./p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Experience Training

ibex, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

AI Lead / Technical Architect

Sterling Customer Experience, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!