اس نوکری کیلیۓ درخواست دیجیۓ

بند کریں

نوکری کی تفصیل

In this exciting role, you will be responsible for

  • handling and responding verbal and written customer queries effectively,
  • following up with concerned departments and customers for complaint resolution,
  • coming up with intuitive solutions to resolve customer complaints to ensure maximum customer satisfaction and
  • coordinating with internal departments for seamless operation of the unit.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Port Muhammad Bin Qasim, کراچی, پاکستان
جنس:
عورت
عمر:
20 - 30 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال (relevant experience in complaint management, customer satisfaction and service quality)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۰٦, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۰۵, ۲۰۲۱
کم معلومات دیکھئے نوکری کی مکمل تفصیلات پڑھیں

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

Lucky Motor Corporation Limited

گاڑی · 1001-1500 ملازمین - کراچی

pAt Kia we believe in the philosophy of “Building a new future and realizing humanity's dreams by thinking creatively and tackling challenges head on.” This reflects the company’s strategy to do better at every step and its desire to innovate by producing cars which have the tendency to exceed the e ...مزید پڑھیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Relation Officer

Saad Ahsan Immigration Law Firm, لاہور, پاکستان
مئی ۰۵, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Customer Relation Officer – 3D Lifestyle

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Sales Associate

Master Industrial Complex - Head Office, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۹, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Receptionist / Guest Relations Officer

Arzopedia, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
مئی ۰۴, ۲۰۲۱ شائع ہوئی
تمام دیکھیں