• Train and motivate the current employees and good assessment on the utilization of the staff.
  • Provide reports on call center performance to Call Centre Managers.
  • Provide employees coaching to help them improve their communication skills.
  • Track the performance of employees to identify trends and make sure they meet performance goals.
  • Make sure call center employees provide complete and accurate information to callers.

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
1 سال - 2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۲۷, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۱۰, ۲۰۲۱

Marham

صحت کی نگہداشت / ہسپتال / طبی · 50+ ملازمین - لاہور

Marham is Pakistan's most trusted platform to Find, Book and Consult Doctors. It provides online video consultation, Book your appointment on one click, 12/7 best customer services, Online medicine delivery, Lab tests home sampling, Special deals, Free forum where specialists answer your queries within minutes.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

QA Executive

Smart Brains Technologies (Pvt) Ltd, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

QA Manager

Medipak Limited, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

QA Specialist

I Gate Technologies, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Electrical Engineer - QA / QC

Solarnex, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!