This job is for you if you have passion on delivering, at all times, an excellent customer experience across all customer touch points while bonding long-term business relationships with all of our customers.

  • You will manage and implement Changan’s CXM strategies and programs within your dealership, in both physical and digital domains.
  • You will help set direction, drive change and innovation, inspire and coordinate cross functional teams to deliver an outstanding customer experience across every interaction.
  • To apply, you should be a Bachelor’s / Master’s with 6-8 years of relevant experience in a corporate environment.
  • Must possess excellent communication & customer management skills, hands-on CRM activities, able to set and track KPIs based on customers’ qualitative feedback and complaints.
  • Female are encouraged to apply.
  • All positions offer an attractive remuneration package including company maintained car / motor cycle, fuel and mobile phone etc.
  • We’re taking the fastest road to the future, and we’d love for you to join us in this journey.
  • Come, let’s be
  • Future Forward Forever

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
13 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
30 - 40 سال
کم از کم تعلیم:
ماسٹرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
10 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۰۱, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۱۸, ۲۰۲۱

Master Changan Motors Limited

گاڑی · 101-200 ملازمین - اسلام آباد, کراچی, لاہور, راولپنڈی, بھاولپور, برويت, فیصل آباد, حیدرآباد, جهلم, مانسہرہ, ملتان, اوکاڑہ, پشاور, کوئٹہ, ساہیوال, سرگودھا, سیالکوٹ, سکھر

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Experience Training

ibex, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

AI Lead / Technical Architect

Sterling Customer Experience, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!