• Provide reports on call center performance to CEO.



    • Provide reports on agents dialing times and key performance indicators.



    • Provide employees with training and coaching to help them improve their skills.



    • Track the performance of employees to identify trends and make sure they meet sales and performance goals.



    • Make sure call center employees provide complete and accurate information to callers.


  • Resolve call scoring disputes, questions, and inquiries. Escalate situations as necessary.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
ماسٹرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
5 سال - 8 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
ستمبر ۱۲, ۲۰۲۰
تاریخِ اِشاعت:
اگست ۱۲, ۲۰۲۰

Karma Software Solutions

خدمات · 11-50 ملازمین - لاہور

Looking for cutting-edge solutions, whether you are a startup, global organization, or an established brand? With 50+ software engineers and IT experts, we can make it possible for you.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Quality Assurance Officer

Viral Webbs, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Quality Assurance Officer - Clinical

AH Consulting, اسلام آباد, پاکستان
مئی ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Manager Quality Assurance

First American Corporation (Pvt) Ltd., سیالکوٹ, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Software Quality Assurance Engineer

Chainfore, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!