We are looking for a Call Center Representative that will be the liaison between our company and its current and potential customers. The successful candidate will be able to accept ownership for effectively solving Customer Issues, complaints and inquiries, keeping customer satisfaction at the core of every decision and behavior.

Requirements and skills:

  • Previous experience in a customer support role
  • Track record of over-achieving quota
  • Strong phone and verbal communication skills along with active listening
  • Familiarity with CRM systems and practices
  • Customer focus and adaptability to different personality types
  • Ability to multi-task, set priorities and manage time effectively
  • High school degree

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
20 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۰۲, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۲۳, ۲۰۲۳

Morvalz Links

E-Commerce / E- Business · 11-50 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Representative

Call Hub Connect, لاہور, پاکستان
اکتوبر ۰۲, ۲۰۲۳ شائع ہوئی

Call Center Representative

Atrium Solutions, لاہور, پاکستان
ستمبر ۱۳, ۲۰۲۳ شائع ہوئی

Call Center Representative

Berks Insulation, گجرات, پاکستان
ستمبر ۲۲, ۲۰۲۳ شائع ہوئی

Call Center Representative

AZ Techs Solutions, کراچی, پاکستان
ستمبر ۲۰, ۲۰۲۳ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!