• Answer and direct phone calls
  • Organize and schedule appointments
  • Plan meetings and take detailed minutes
  • Write and distribute email, correspondence memos, letters, faxes and forms
  • Assist in the preparation of regularly scheduled reports
  • Develop and maintain a filing system
  • Update and maintain office policies and procedures
  • Order office supplies and research new deals and suppliers
  • Maintain contact lists
  • Provide general support to visitors
  • Act as the point of contact for internal and external clients
  • Liaise with executive and senior administrative assistants to handle requests and queries from senior managers
  • Maintains accurate and up-to-date human resource files, records, and documentation
  • Maintains the integrity and confidentiality of human resource files and records.
  • May assist with payroll functions including processing, answering employee questions, fixing processing errors, and distributing checks.
  • Conducts or assists with new hire orientation.
  • Performs other duties as assigned.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
تعلیم:
بیچلرز (بیچلرز ان بزنس ایڈمنسٹریشن) صرف
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۱۳, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۱۲, ۲۰۲۲

MS Qadri Associates

خدمات · 11-50 ملازمین - کراچی

,.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Admin Assistant - Property Facilities Management

Premier Choice International, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Admin Assistant

AHC & Co, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Admin Assistant

Aga Khan Education Service, Pakistan, میر پور ساکرو, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Admin Officer

Cosmic Institute, ملتان, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!