• Prior customer service experience is must
  • Handle in-bound inquiries via phone, email and live chats.
  • Manage large number of inbound/outbound calls in a timely and efficient manner
  • Follow pre-defined scripts when handling different customer concerns
  • Ability to adapt/respond to different types of characters
  • Assist with placement of orders, refunds, or exchanges
  • Confirming sales orders by making telephone calls
  • Determine eligibility by comparing client information to requirements
  • Maintain and improve quality results by adhering to standards and guidelines
  • Keep record of all conversations in the call center database in a comprehensible way
  • Meet personal/ team qualitative and quantitative targets

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۰۸, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۰۷, ۲۰۱۸

Naheed Super Market

پرچون · 101-200 ملازمین - کراچی

ppNaheed Super Market/p/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative (CSR)

Provider MS Communications, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

T XPERT, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Homazing, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Tech Zync, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!