As a Customer Service Quality Assurance Associate, your goal is to maintain a high and consistent level of support quality across the team.

It is your responsibility that, regardless of the agent approached or the support channel used, customers always get similarly excellent treatment.

Responsibilities:

  • Maintain and develop internal support and call center quality standards
  • Evaluate calls of reps within a given timeline
  • Assess support interactions based on internal standards
  • Accompany evaluations with meaningful and constructive feedback
  • Discuss and explain feedback with agents in regular meetings
  • Create strategies to improve support KPIs
  • Help agents improve their performance with specific instructions and constant support
  • Monitor customer service performance on the agent and team level
  • Create reports that reflect support performance
  • Report team’s performance
  • Participate in calibration sessions to maintain consistency in internal evaluations
  • Contribute to the team culture in a positive manner

Requirements:

  • Experience in the customer service
  • Proven track record of analytical skills
  • Hands-on experience in quality assurance
  • Great people skills and ability to communicate (negative) feedback
  • Good organizational skills, knowledgeable in goal-setting practices
  • Problem-solving capabilities to create meaningful strategies to improve support quality

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
4 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
ستمبر ۱۰, ۲۰۲۰
تاریخِ اِشاعت:
اگست ۱۰, ۲۰۲۰

NCRI Pakistan Pvt Ltd

بی پی او · 601-1000 ملازمین - اسلام آباد

NCRI Pakistan Pvt Ltd

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Quality Assurance Officer

Viral Webbs, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Quality Assurance Manager

Sayyed Healthcare Limited, فیصل آباد, پاکستان
اپریل ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Manager Quality Assurance

First American Corporation (Pvt) Ltd., سیالکوٹ, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Quality Assurance Officer - Clinical

AH Consulting, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!