NEXCO consultant Lahore Office is looking for an experienced Frond Desk Officer for its Lahore Office.

Responsibilities;

  •  Greet clients and visitors with a positive, helpful attitude.
  •  Assisting clients in finding their way around the office
  •  Answering phones in a professional manner, and routing calls as necessary.
  •  Create and manage both digital and hardcopy filing systems for all partners.
  •  Schedule and confirm appointments and maintain event calendars
  •  Check visitors in and direct or escort them to specific destinations
  •  Provide excellent customer service.
  •  Scheduling appointments.

Requirements;

  •   Associates or bachelor’s degree in related field.
  •   Prior experience as a receptionist or in related field.
  •   Consistent, professional dress and manner.
  •   Excellent written and verbal communication skills.
  •   Competency in Microsoft applications including Word, Excel, and Outlook.
  •   Good time management skills.
  •   Able to contribute positively as part of a team, helping out with various tasks as required.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جنوری ۲۵, ۲۰۲۰
تاریخِ اِشاعت:
دسمبر ۲٦, ۲۰۱۹

NEXCO Consultant

مشیران · 1-10 ملازمین - لاہور

pNEXCO consultant/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!