1) Ticketing Accuracy: Percentage of error-free ticket issuances, ensuring minimal mistakes in passenger details, flight information, and fares.

2) Ticketing Efficiency: Average time taken to process and issue tickets

3) Customer Satisfaction: Measurement of customer feedback and ratings

4) Revenue Generation: Total ticket sales revenue or average revenue per ticket

5) Team Performance: metrics such as tickets processed per hour or per day

6) Compliance Adherence: Percentage of compliance by company & industry

7) Service Level Agreement (SLA) Compliance: ticketing turnaround time, accuracy, and customer service

8) Cost Optimization: reducing ticketing-related expenses, Amount Reduced

9) Process Improvement: Number of identified process improvements

Education

1) High School Diploma, Bachelor's Degree, or Similar Years of industry experience

Experience

1) A minimum of 5 years experience in Travel companies adopting technology. 

2) Experience in working across layers of organizations

3) Experience in working with cross-functional teams. 

4) Experience in work in organization adopted tech and digitalization of process.

Skills 

1) Strong time management and organizational abilities

2) Capacity to understand the holistic view of the organization in scope

3)  Excellent communication and interpersonal skills

4) Leadership and teamwork. 

5) Problem-solving skills.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
3 سال - 7 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۲۱, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۲۰, ۲۰۲۴

Novango Travels and Tours

تشہیر / تعلقاتَِ عامہ · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!