A US based company is hiring International Call Center Agent (Night Shift) to manage customer queries, feedback's, and complaints.

Job Responsibilities:

  • Manage outgoing/incoming calls and customer service inquiries
  • Call customer for order verification, reviews and feedback
  • Resolving customer complaints

Job Requirements:

  • Strong phone contact handling skills and active listening
  • Great verbal and written communication skills
  • Must be fluent in English
  • Relevant experience in Call Center would be preferred

Shift Timings: 7pm – 4am. (9 hours)

Working Days: Mon-Fri

Gender: No Preference

Pick and Drop service provided to females only.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
4 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۲۱, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۲۰, ۲۰۱۹

Omfort Pvt Ltd.

خدمات · 51-100 ملازمین - کراچی

Omfort was founded with a vision to create brand identities, e-commerce websites, apps, photography, films, magazines, blogs, content writing, advertising, sales, graphic design and digital services. Our technology consultants provide enterprise-wide business transformation and business applications implementation services. With a profound technical knowledge and broad experience of working we have been able to influence our capabilities in developing winning strategies and cost effective solutions.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Team Lead Call Center

SSG International, لاہور, پاکستان
مئی ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center / Customer Sales Representative

Stars Removals and Storage Ltd, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!