We are looking for a Supervisor for a US-bound English call center. Must have a previous supervisor or team lead experience in a call center.


Responsibilities:



  • Ensuring agents understand and comply with all call center objectives, performance standards, and policies.

  • Answering agent questions regarding best practices or difficult calls.

  • Identifying operational issues and suggesting possible improvements.

  • Monitoring and evaluating agent performance, providing learning or coaching opportunities, and taking corrective action, if necessary.

  • Preparing reports and analyzing data to assist management as they determine call center goals.

  • Working with other management team members to support agents and maximize customer satisfaction.


Benefits:



  • Basic Salary + KPIs

  • Saturday Sunday Off

  • English US-bound campaign.

  • Timings: 9:00 pm (Evening) to 6:00 am (Morning)

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
18 - 35 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۱۲, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۱۱, ۲۰۲۱

Orient Biz Tech

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 1-10 ملازمین - لاہور

pWebsites development company/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative / Call Center Agent

Xcom, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Provider MS Communications, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!