خلاصہ

To Enhance Professional Skills and Make Myself Compatible for New Area Challenges.

تجربہ

کمپنی کا لوگو
Customer Support Executive
Ibex.connect
جنوری ۲۰۱۹ - جنوری ۲۰۲۰ | Islamabad, Pakistan

Answer calls professionally to provide information about products and services, take/ cancel orders, or obtain details of complaints.
Refer unresolved customer grievances or special requests to designated departments for further investigation.

تعلیم

University of Sargodha
ماسٹرز, ماسٹرز ان آرٹس, M.A Mass Communication‎
Mass Communication, Electronic Media, Print Media Theory and Reseach
CGPA 2.5/4
2017

پیشہ ورانہ مہارتیں

ابتدائی Committed Customer Services
ابتدائی Computer Proficiency
ابتدائی Conflict Management
ابتدائی Conservation Awareness
ابتدائی Decision Making
ابتدائی Food Knowledge
ابتدائی Knowledge of Spreadsheets
ابتدائی Operations Responsibilies
ابتدائی Sals Trainer

زبانیں

ماہر انگریزی
ماہر پنجابی
ماہر اردو

آپ کن کمپنیز کی پیروی کر رہے ہیں