• Dealing client communication (phone & email) regarding clients’ issues/requirements.
  • Reporting issues/requirements to concerned department, taking updates and informing clients.
  • Training new clients (Doctors and their entire staff) on software and providing support to live clients.
  • Project management & implementation
  • Serve as single point of contact for project management, and issue escalation. 
  • Perform job roles in compliance with IS Policies and Procedures and Acceptable usage of asset and services guidelines.  

 

Requirements:

  • 2-3 year’s call center/customer support experience.
  • Bachelors in Medical/Social Sciences
  • Exceptional engagement and communication skills.
  • Professional attitude, disciplined, organized and dedicated personality.
  • Attention to detail and ability to participate in overall customer relationship management activities.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
18 - 35 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Social/Medical
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
1 سال - 5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۲۵, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۲۴, ۲۰۱۸

Physcian EMR (iPEMR)

صحت کی نگہداشت / ہسپتال / طبی · 51-100 ملازمین - لاہور

Physcian EMR (iPEMR)

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Executive

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Hornfels, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive - Domestic

ibex, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

I Gate Technologies, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!